Google_ing Post : OMG really ….? (Another me, yasu and MOFFAT)

this is what i read when i open my Tumblr today …

STEVEN MOFFAT DELETED HIS TWITTER!! I REPEAT, STEVEN MOFFAT DELETED HIS TWITTER!!!


and i was like, really? this must be another joke …. because we all know how troll he is on with his twitter, but hey …

that’s not a joke ne, the brilliant Steven Moffat really deleted his account twitter.  What happened recently made his decided to do that. Remember when SHERLOCK said to one of the poeple who came to Baker Street 221B, wanted to tell their case/story? he said :

don’t be boring …!!!

trust me, his tweets never boring. He is someone who really know what he should tweet and yes, 100% all of it never boring to read. i really love being one of his (read : Steven Moffat, not yasu) followers, and i did enjoy all his tweets. there’s so many jokes about him and there’s thing like this :

and now, where do i have to find another HQ spoiler for next SHERLOCK season 3 …? so all we can do now is only wait and wondering how it will be, because now without him on twitter there will be a big wall between us and him.

he made my twitter/social networks live more fun, i mean, there will be days when i feel nothing is interesting or  on Facebook, tumblr, LJ, or Ameba but i always find something fun on his twitter.  Even i never say something to him, but i think i am gonna miss his tweets more, ..

yasu    :    you never say anything to him …?
noi       :    no, if i know this is gonna be, sure i’ll say somethig to him …
yasu    :    but you don’t ..
noi       :    yeah, i am late ne …
yasu    :    you always late …

sometimes social networks can be hurt, in this case is twitter, where people can mentioned you and say something that not all of it you will like. Because in this world where everything should be balance, if there is lovers i am sure there’s also haters.

Haters who can say anything hurt to you and you want it or not you have to deal with it, in this case Steven Moffat choose to deal it by deleting his twitter account. Maybe this is why some famous person like Benedict, Martin Freeman … etc don’t have a twitter account the official/for public (Beni has his personal Facebook account) one where they will be conencted with their fans/lovers and haters.

but i can’t even thing why for someone that really love SHERLOCK and Dr. Who can hate Steven Moffat, i mean he is the creator ne, and i thing if you love what he wrote/made sure you will love him, because that’s what i feel with yasu and his Acid Black Cherry and Janne.

and even there’s some part of it that you didn’t like on his works still that’s not reasonable enough to turned yourself into a hater and do what haters always do.

noi       :    do you think so, ya_san …
yasu    :    don’t ask me, just give me my tea …
noi       :    OK, and talking about haters ne …
yasu    :    hmm, eh chotto ne noi_chan, you didn’t put sugar in this tea ..
noi       :    no ….
yasu    :    why ….?
noi       :   because you already sweet with no sugar ne …

last week i was type some random thing related to Acid Black Cherry and yasu on Google when i want to search things realetd to the Handshake Meeting event. But  i have no idea why i got lost into some group discussion, at the first time i thought they all discussed some general things about Acid Black Cherry, but …

OMG

OMG

OMG …

i realized later if i was in the wrong room, because when i read the title/discussion theme or something like that, it was anti-yasu. OMG, that’s was like me lost in the land full of carrots ne. I don’t read a lot there but i read some part where they posted the reason why they don’t like him

~ how he look/acted/dress
~ the erotic lyrisc on his songs …

that’s the first time of my live lost in that kind of site full of haters like that. I mean me who always choose to stay away from people who didn’t/tend to say not positive about yasu and Hyde and choose not to say anything when they do that, and i was lost there.

but at least i learned a lot from that :

1. There will always be haters everywhere,

because that’s the way it is, and if i can’t handle with all of that rather than say something that un_usefull and bring the negative aura for me, i better stay away from them. And for what happened today with Stephen Moffat said bai bai to his twitter account, i feel sorry about that, but it was his coice and he already did it and yes, i am gonna miss your brilliant tweets ne Mr. Moffat … and

yasu      :     and ….?
noi         :     who knows if maybe he is gonna change it with Facebook …
yasu      :     yeah, right …
noi         :     ow come on ya_san, who knows …

2. Don’t Google too much about him (read : yasu)

i think if i do that often Google will bring me to some sites that never be there and it is not always about good way. OK, call me stupid or something else but i just don’t like it.

yasu      :      so from now on, stop Googling about me …?
noi         :      not at all but maybe not everyday now, and btw ya_san, you should prepare super duper glue for me …
yasu      :      why, don’t tell me this is about Mr. Friday again …
noi         :      no, it is not. This is about you and break my heart …
yasu      :      what happen with her …. *leaving*

and talking about spoiler and the Google_ing yasu activity …. ahahaha *dumped forever to limbo* here’s what i found …

DAIGO talked about the upcoming Acid Black Cherry Tour 『2012』 ーDVD on 「DAI安☆吉日」 they said it showed some part of yasu’s performances on PISTOL, i hope someone will upload this on Youtube ne, because i can’t find it yet on Podcast TV which always upload BS Fuji TV 「DAI安☆吉日」  show .

even it is only a small part and mixed with DAIGO‘s voice it is still something what i am gona call a HQ spoiler for Acid Black Cherry Tour 『2012』 ーDVD. not only that but also because of these images i decided to buy FOOLS MATE October issue Vol.372

photos credit goes to : Acid Pink Cherry のブログ

the FOOLS MATE Official web said about this article is :

Acid Black Cherry yasu(Vo)の想いの集大成となった、全国ツアー“『2012』”感動のファイナル公演 7・20@日本武道館

omo

omo …

i did it today together with live 2012 CD …. yay …!!! eh did i made it as one order, or what? and if that so, i am gonna get this magazine next October 17th together with 2012 live DVD and CD …. eeehhh bloody hell …. @_@ …

and last but not least is ….

3. Thank God, you (read : yasu) don’t have an open personal social networks account again …

yes, OK at the first time i really want if yasu has his own open for public personal blog/social networks like DAIGO, so i can read what he will share, think about or talk on it, but what today i think about it differently ne. Now what i am gonna say is …

Thank God, you don’t have it ….

yasu      :    are you sure noi_chan, or is there’s something wrong with you …?
noi         :    zettai ni, and  listen ne because i am gonna say thing only once :

Roses are red and Violets are blue
I am your private fangirl, not a stalker
so you can keep your private live for you …

yasu     :     eh …
noi        :     is not that i am not interested, sure i am but that’s all

~owari~

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s